Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«ՀԱՄԱՀԱՐԹԵՑՈՒՄ»

«ՀԱՄԱՀԱՐԹԵՑՈՒՄ»
21.01.2011 | 00:00

ԲՈՄԺԸ` ՊՈՒԶԱՏԻԻՆ - Ընենց ես փորդ ցցել, հասցրել քթիդ, ասես քո կերածն էլ նույն զիբիլը չի։

Դիտվել է՝ 4782

Մեկնաբանություններ